Friends

Friends are like a pieces of puzzle , if you lose one ,
it will never complete . just want you to know .
you are the ones of the pieces and i cant afford to lose it .


kawan ? selalu buat kita happy :) kadang2 diorang annoying jugak -..- hahahah . tapi bila gaduh , dalam diam tetap nak berbaik kan ? bohonglah kalau kata taknak . elehhhh . ego je lebih kata taknak . tapi padahal , kalau takde dia , sunyi semacam kan kan ? hahah . dulu dengan sekarang sama je . pokok pangkal dari hati :) *bak kata umi . hahha . kalau Allah sayang sesuatu hubungan tu , walaupun suatu hati ianya runtuh , insyaALLAH Dia akan satukan balik . sebab apa ? sebab ALLAH sayang . hehe . kan kan ? betullah . aku sayang kawan kawan aku . bohonglah kalau kata tak sayang . intan , hasanah , diorang kawan aku selamanya . infinity ! haha . pipa , suhailah . diorg kawan rapat aku juga . memory dah lama . buat apa nak ungkit balik kan ? kawan tetap kawan . hehe . kan aku dah kata , kalau allah sayang , allah satukan . tengok ? kita gaduh seteruk mana pun , alhamdulillah kita bersatu balik kan ? next year sama sekolah . sama asrma . nnt kita bersatu bergabung meletup boom ! hahaha runtuk asmktpm . lol . hikss . next year ada periksa besar ? doakan sama sama kita berjaya okay ? dulu menangis sebab bergaduh ? insyaALLAH one day nanti kita menangis sama sama sebab happy dapat result baik . ishh . tak sabarnyaaa . hehehe . hmm , okaylahhh . untill here maybe ? aku nak makan ahh . lapar :p hikk . byee

No comments:

Post a Comment