I MISS YOU ♥



 Assalammuálaikum  ツ

K Sabtu ni dah puasa kan , kann . kesian aku -.- puasa last year pon aku tak ganti lagi . haritu nak ganti tak ganti2 . yaa , Ilya memang budak malas . haha^^v kesah pulak aku kann . ingat mnggu ni nak puasa . tak kesampaian jugak . sebab ? k aku datang pulakk . maybe puasa pertama ni aku tak dapat puasa . Huuuuu :'( sedihh doh . annoying gilaa aku weh ! =3 Puihhhhhh .

I miss you . yaa , i miss my bestfriend . aku nak kawan-2 yang dulu . yang slalu hiburkan hati aku . yang sama-2 bongok , sengal maacam aku . aku nak kebahagiaan 2011 :'( 2012 memang teruk gilaa bagi aku . swear ! TERUKK :( Pbs , kawan2 . semua kelam jee -.- aku tak dapat sahabat yang aku nak macam 2011 . semua nyaa macam pffftttt . kk sabtu puasa kan ? walaupun aku tak puasa , k aku tak nak mngata xD nak cari pahala lebih . InsyaALLAH :')

Assalammuálaikum  ツ

p/s : miss my bestie . Dalila , adiha , yazra , sarah , qistina , afiqah , izzah , syazana , arfah DLL . sorry no mention =') HAHA^^

No comments:

Post a Comment