Taman negara | Ahli Fotografi .


Assalammuálaikum . 

Taman Ngera . okay3 . bukan taman negara dekat keyel (kl) tu . tapi taman negara dekat jerantut pahang . ehh, rasenye lagi best okayy . hehe . kk , kitorg kena bayar rm 75.00 . pergi semalam . 30 hb 07 . bertolak pukul 7 lebih camtulahh . tapi kena ada kat skolah pukul 6:30 pagi ! hehe . memang tak rugi lah kalau pergi . kan .. tapi balik hari je :) hah ! lagi satu, aku ada jumpa original org asli . anak2 org asli, die tengah main sungai . hikhik . kk , tak mau bnyak cakap , kite tengok gmbr mehh :D


Ni time nak turun bawah . turun ke sungai lahh . nak pi restoran terapung . nyum2 .


The real of me . no edit okay . ni time atas boat :D . best gilaaa (Y)


Ni aku snap time atas boat . fyi, ni lah boat mcm ni lah yg aku naik . snng nak touch air :) okay2 mula2 kitorg naik boat nie nak pi daki gunung. lepas dah turun balik, kitorg naik boat nie balik untuk pi makan . lepastu , kitorg naik boat nie balik juz round2 . tapi die brhenti2 lah untuk mandi2 . andd ... paling best , abg tu akan basahkan kite guna pendayung tu , supaya air merecik . peh , basahh doh :3 tapi da best (Y)


Okay . ni time daki gunung tahan . bapak penat gila . nak tercabut kaki . haha ^^ cikgu aku sporting kan? walaupun baru 3 mnggu kenal *k aku budak baru xD




Ni pulak baru smpai puncak pertama . atau dipnggil first U . sbnrnye , ade naik atas lg . tp sume tak larat . so, kitorg ckp kat guide kitorg , kitorg nak turun . hehe^^,


Tu aku ! Tu aku ! hehe , ni dinamakan jambatan gntung . nie kawan aku yg tgkp . sbnrnye, die kena jarak 10m tau . sbb jmbatan ni dibuat guna tangan . bukan guna mesin ;) hati2 . eheheh




The last picture . ni dah mandi bersih2 dah . dah wangi . hehe , btw, best lah pi sane . tak rugi :) wanna try ?datanglah jerantut pahang .

Assalammuálaikum <3

No comments:

Post a Comment