Eh dah nak Rayaaaaa ♥

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Mengasihani 
Assalammuálaikum :)



Ehh . pejam ccelik pejam celik dah nak raya dah kan . hari ni hari Selasa . lepastu hari Ahad ni dah nak raya . waaa . tak sabar weh . tak sabar ;D Khamis start cuti dah . Rabu esok umi kata takpayah skolah . waaaa . Ahamdulillah . ni suka ni sukaaa ^^ Khamis , Jumaat cuti semua org suka . tapi kena ganti . siapa suka angkat kaki . Puihh  . memang tak lahh  . smua org tak suka ganti-2 cuti ni . 8 sept dengan 22 Sept kena ganti cuti . ganti hari Sbtu pulak tu . sumpah penat -.- 

K abaikan lah . dahh ni yang dok baca . dah beli baju raya dah ? kalau belum beli cepat tutup lappy tu ajak parents pergi beli cepaaaaaaaat ! hohohooh . yang dah beli pulak , kaler apa ? haha . ramai jugak buat kaler turquoise tahun ni . aku tak nak buat kaler tu sebab , bulan 12 ni abg sedare kahwin , temanya kaler  turquoise . so , takkan nak pakai baju raya kan ? aahahhhh , no classss xP

Ohh aku ? baju raya aku tak boleh bgtau korang semua . nanti tak masyuk lahhh . RAHSIA lahhh . tak boleh bgtau . semua org chat ke , walling ke dgn aku semua ta tahu baju raya aku wrna apa . haha . nak troll diorg , biar aku tanya diorg baju raya wrna apa . hahaha  . nak tahu jugak ? dont worry , nanti raya aku upload gmbar . dekar FB , Twitter , Blog pon . nantikan okay . kbyebye

Love, M

2 comments: