Know Me more ?

Dengan nama ALLAH yang maha pengasih lagi maha penyanyang 



 Hai 

Nama dia Nur Ilya Maisyarah . 15 to be in 2014 insyaALLAH . hehe . dia ? hmmm . nak kata pemalu agak ahh sikit dengan orang yang dia takkenal . tapi bila dah rapat , mengalahkan gengster . ehh , ingat ayat dia "ilya ni category perempuan romantik tapi gangster" haha . siapa yang cakap tuu ? ehh adalah . nak tahu pahal ? hmm , tapi hanya tinggal kenangan . hehe . btw , sekolah dekat smk tinggi perempuan melaka. ehh tak tahu ? alaa dekat durian daun tuu . alaa , yang sekolahnya semua perempuan tuuu . hahaha . takkan tak tahu ? femes tauuu *wek . aku lifeless , useless . hahah . betul tak tipu . mana ada orang nak dekat dengan aku . yang betul2 kenal aku je , dia rasa tak kekok dengan aku . hmm . yalah . susah kan nak kenal sorang2 punya hati budi ? so , nak kenal aku transfer ahh skolah aku . then cari aku . hahahk . kau lelaki ? kesah apa ? hee . ehh , hm actually dia takut ballooooooooooooooon . kdah bye.. TWITTER . FACEBOOK . INSTAGRAM 

No comments:

Post a Comment