// Nothing ;


 Assalammuálaikum
Hello . Tak tahu pun motif nak buat post baru ni pasal apa . Bosan jeee :3 Okay . Seriously rindu gila dekat Budak Melaka :'( Aku rindu diorang ! Kalaulah aku tak terfikir nak keluar asrama haritu , memang aku tak pindah Pahang balik dah . Aku harap next year dapat pinda Melaka balik . Ayah kata boleh je kalau nak masuk skola tu balik . Cuma ayah dah tak percaya aku duduk asrama . Ayah takut aku nak keluar asrama buat kali kedua ni .

Ya Allah . Janganlah gerakkan hati akuu untuk keluar asrama :3 ngehngehngeh . Jumaat haritu budak2 asrama balik wajib . semua serbu dok IM aku kat Facebook . diorg mintak satu je . mintak aku balik sana balik . seriously sedih oh . semalam hari jadi sorg budak ni . dia kata , dia tak nak hadiah , dia nak aku balik sana je . Terharu :'3

InsyaALLAH . harap ayah bagi . doakan aku juga kay . Bye . Assalammuálaikum *flying kiss

Byeeeeeee

8 comments:

  1. uncha dah nak habis sem 1 dah :p jangan jelez hehe ;)

    ReplyDelete
  2. alaaa..ceannye, tapi nak share la. Hidup kt asrama best sebenarnya, walaupun rendu femly..tapi kan boleh balik...dkt hostel mmg byk akn tggl kenangan..sabar je ye^^

    ReplyDelete
  3. :D cuma hostel tu semua perempuan . so , diorg senang nak buli en

    ReplyDelete
  4. Kami pembekal strip ujian kehamilan dan ovulasi dengan harga yang murah tetapi berkualiti.
    Kami menjual secara runcit pukal dan dropship.
    Harga serendah RM1.00/pcs.
    Lebih banyak anda beli, lebih DISKAUN kami beri
    Untuk keterangan lajut lawati blog shop kami:
    http://kit-ujian-kehamilan-murah.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. salam . hai blogger cute . saya follow sambil singgah blog awak . follow me back?

    ReplyDelete