Holla



Hai and Assalammu'alaikum ;)
heee , ntah kenapa aku macam rajin pula nak update blog time holiday nie . heee . slalunya bukannya rajin update blog . maybe time holiday nii je kot . nanti holiday lg ntah aku sentuh ke tidak blog aku . huhu ^^  hmm , hari nie mcm bosan sikit pun ada ._. jiran sebelah kat kampung ni buat kenduri kawin . bising woooo . aku takpergi pun act . memang nak pergi .tapi malas . nak salin baju kurung lagi . baju kurung aku ntah ada ke tidak kat kampung ni . kalau ada pun. stakat pergi lawa lawa . makan , lepastu balik . alaaa . mcm tak ada function . baik makan dekat rumah . ada nasi lemak , sambal kerang , sambal ikan bilis , sambal sotong . hmmm , nyummm . lagi sedap . buat sendiri pulak tu . lagilah auwmmmm :* hehehe . malam ni nak tidur bilik . alaaaa :( ayah pulak nak tidur bilik . tak dapat lah nak otp dengan dia . tak syok >< its okay lahhh . sabtu ni nak g library dengan Pipa . hehe :D nak buat homework -,- homework kat sini pun terbengkalai . tak buat2 lagi . ayoyo . hmm , klaa . nothing to say . byee

Ilepchuuu :*



No comments:

Post a Comment