Happy Sweet 16 and Fourth Monthlysary



 Hai , Assalammu'alaikum .
heee yeah . 2 haribulan 6 , 2013 . Happy sweet 16 and Happy fourth monthlysary sis :*ilya tak lupa lahhh . mesti akak igt ilya lupa kann ? haha . tak pun. ilya saje je . hari ni ilya tak tegur akk langsung . buat2 tak ingat lah konon .malam ni nak kol akk tepat pukul 12.am :D tapi , tak tahulah boleh ke tak ..manalah tahu , akk mesti otp dengan Muammar kann ? Hmm ,tak pe-2 . kita try okay ? belum cuba belum tahu .Sekarang ilya update tepat pukul 10.30 p.m . tinggal sejam setengah lagi nak pukul 12 . betul takkkk ? hehehe .. akakkkk , jangan selalu marah2 tauu . nanti cepat tuaaa :D hiiii . lagi satu , tak mao lah sombong sgt dngan ilyaa :p ilya seram tahu bila tngok muka akak . mcm nak marah jeee u.u hehe . tak sabar nak jumpa akak naik cuti ni . rinduuuuuuuuuu sgt . dua minggu kot tak jumpa . lama wehhhh ~ bukannya seminit duaa . haha . nothing to sayy . got to go . byee

Pahang lawan Johor ? siapa dpt pergi ke peringkat seterusnya ? Hmmm 

No comments:

Post a Comment