heartless much

assalammualaikum & Hi .


serious talk dah lama aku tak menghadap blog . cuti cmnie ah baru aku dapat post apa apa . itupun tak selalu . maklumlah . calon pbsmr memang cenggini . weekend ni dah nekad nak start selivers form 3 . home tuition . hehe . nasib baik ada orang nak ajar aku secara individual . lol . cousin je punss . hm . time time cenggini teringat pula dekat ' kawan kawan lama ' aku . haha . hm about mereka memang penat nak cerita . tak habis page blog ni . ntahlah dengan mereka . speechless . aku dah penat nak percaya sesiapa lagi kecuali orang yang betul betul aku rasa nak percaya . hanya disebabkan nak tutup aib kawan sendiri , ilya ? sanggup seksa diri sendiri . bila terkenang balik , sumpah bodoh gila . kan dah menjerat diri sendiri . haha . hm . next year hostel . orang2 besar ramai masuk . haha . habislah . lepasnie kena jaga jaga . kena pandai bawa diri . kena fikir sebelum nak buat soomething tak boleh pakai redah je . siapa kata orang macam aku tak boleh berubah . kau bukan aku dan kau tak boleh nak baca fikiran dalam aku . so dont judge a book by its cover ya ? tak mungkin aku tak boleh berubah . setiap orang ada pendirian , dia tahu nak buat apa yang terbaik untuk diri dia sendiri . aku dah tekad dengan diri aku , aku nak berubah and terus berubah untuk kebaikan aku sendiri . so , dont disturb my changed . maaf broken . agak agak tatatutur bahasa inggeris aku pun kena berubah tak ? haha . hmm , okaylah . kalau nak cakap lagi macam yg aku kata , memang tak habis . untill here . waiting for the next post . bye . assalammualaikum

rindu orang tersayang much

No comments:

Post a Comment