i dont know

Assalammualaikum and hi




Ya Allah , kenapa lah tahap cemburu aku terhadap dia terlampau maxima . brrrr . kenapa eh kenapa ? hm . sebab aku sayang dia eh ? tu memang dah tentu aku sayang dia . hari2 kot stalk twtter dia . dia tweet dengan bdak tu , nak hang dengan budak tu pun aku jeles . haish ilya , be tough please . kau tu tak dapat tempat lebih pun dalam hati dia . hm . ntahlah idk . this night . i saw her tweet . omg . terus terasa bahang sia mata . err . gila sayang ilya kau kat dia . hish . tears streaming down my faceee . alalla . tak sangka bro tetibe je kau terasa nak menangis just because kau jeles . haih . tak boleh jadi u.u . tak boleh buat apa . butakan mata je . sebab aku tak de hak pun nak halang dia . sabar kay ilya be tough . tak payah nangis please . buat malu doh . jatuh market . haha . tahu aku sayangg dia sangat . so just close ur eyessss :') 

banyak pulak liric safe and sound . hikhik

No comments:

Post a Comment