request accepted

hello hi assalammualaikum

muahhahahaha . sumpah senak gila perut . baru lepas makan ikan tiga rasa tadi . haih .. time tengah makan , kena marah dengan parents sebab asik main fone . ni haaa . melayan kak zarith beruk gila ni . hahahaha . buat hal lagi dengan hairun kan dah kena padan muka . haih apalah . kak zarith , kak zarith . hahaha . tak sabar nak jumpa esok . rindu much ehhhhh :p hmm hmmm . nak peluk akak . hahahaha . mesti macam org gila sawan lama tak jumpa esok . hihih . oh btw , teringat kes wechat td . dear YOU , tu yang kau nak ? nak lupakan ssejarah and memories ? ehh samalah tuuu . haha . its up to you bro . tu hak kau rasanya . kau berhak kannn . aku nak tengok mcm mana kau buat semua tu . layan ego kau bro layan . sukahatilahhh . aku ni siapa . tak pernah nak fahan perasaan kau kan . k fine . just forget it . forget our memories kay ? perasaan aku dah pudar bro . lantak lah kau nak buat apa . malas nak ambil tahu lg . apa kejadah aku nak fikir pasal kau . kau pun bukan nak layan aku . buang masa kan . haha . syok sndiri je aku tngok . tepuk sebelah tangan ! dah lah - malas nak buang masa . fikir pasal bnda ni boleh pecah kepala otak , aku dah cukup bahagia insyaAllah apa yg aku dah dapat skrg . alhamdulillah . takdir kot yg menentukan . hm nothing anymore . bye ,

No comments:

Post a Comment